25 marca 2010
II odsłona promocji modelu BMW serii 5 odbyła się 25 marca 2010, w salonie Bawaria Motors w Warszawie.
Kreacja tej imprezy opierała się na motywie metalowych kulek, które – zgodnie z prowadzoną w telewizji kampanią reklamową – tworzyły najnowsze bmw.
Zaproszeni goście mieli okazję poznać tajemnicę stworzenia tego modelu. Etapy powstawania BMW serii 5 zaprezentował Szalony Naukowiec, w którego postać wcielił się uczestnik programu Mam Talent – Kamil „Dzielny Dziliński” Dziliński. Niesamowite ewolucje żonglerki kontaktowej zachwyciły publiczność.
Oprócz piękna samochodu goście mogli podziwiać pokaz mody wiosna-lato włoskiej marki Elisabetta Franchi Celine B oraz pokaz efektownej włoskiej biżuterii marek: Facco Gioielli, Baldinini Jewellery, Braccialini Gioielli oraz Claudio Canzian.
Partnerami wydarzenia byli: Elisabetta Franchi, Incanto.